محل تبلیغات شما

با این حال، متخصصان بهداشت معمولاً تلاش برای کاهش وزن قابل توجه در یک هفته را توصیه نمی کنند. اما اگر جدی هستید که در این مدت چند کیلو از وزن خود را کم کنید، دو مرحله را که می توانید برای تغییر رژیم غذایی و برنامه روزانه خود برای رسیدن به کاهش وزن در یک هفته را انجام دهید به علاوه برای آسان تر شدن این امر خرید اینترنتی قرص لاغری و مصرف و خرید مکمل کاهش وزن از داروخانه آنلاین پیشنهاد می شود.

مرحله 1: رژیم خود را تغییر دهید!

اگر فقط یک هفته وقت دارید، و ریز مغذی های مواد غذایی را حساب کنید تا تعادل انرژی خود را مدیریت کنید. این مراحلی است که برای ایجاد تغییرات پایدار در بدن خود برمی دارید. در عوض، یک روش ساده تر را در پیش بگیرید و این چند مورد را به مدت هفت روز از رژیم خود حذف کنید:

از تمام مواد غذایی پخته شده شیرین پرهیز کنید. این بدان معناست که هیچ کیک، کلوچه، نان یا نان شیرینی نخورید. شما همچنین باید از خوردن غذاهای میان وعده شور مانند چوب شور، چیپس پخته پرهیز کنید و هنگامی که هوس چیزی ترد می کنید، مقداری سبزیجات خام بگیرید.

غذاهای سرخ شده دارای کالری زیاد و نمک زیادی هستند. بنابراین از هیچ ماهی، مرغ و گوشت، نان یا مواد غذایی سرخ شده استفاده نکنید. این بدان معناست که از ناگت مرغ، سیب زمینی سرخ کرده، چیپس سیب زمینی، سبزیجات کوبیده یا سرخ شده و غیره چشم پوشی کنید. به خاطر داشته باشید که بسیاری از محصولات منجمد (مانند سیب زمینی سرخ کرده یخ زده) قبل از منجمد شدن سرخ می شوند ، بنابراین این ها گزینه های سالمی هم نیستند.

پروتئین بدون چربی (مانند مرغ ، تخم مرغ ، ماهی ، گوشت خوک یا گوشت گاو بدون چربی) بخورید که بدون روغن کباب شود و فاقد هرگونه سس باشد. این موارد صدها کالری بر میزان کالری دریافتی در وعده غذایی شما را تقویت می کنند و اغلب نمک زیادی به آن اضافه می کنند که می تواند برنامه های کاهش وزن شما را خراب کند. خوردن وعده غذایی خود بدون این موارد اضافی آسانتر از تصور شما خواهد شد.

نوشیدنی های پر کالری، نوشیدنی های شیرین پر گازدار  هستند. در این هفته آب بنوشید و از مصرف الکل (شراب، آبجو و کوکتل) ، آب میوه، نوشیدنی های ورزشی، چای های شیرین، نوشیدنی های قهوه با طعم، نوشابه و آب با طعم تجاری (مانند آب ویتامین) خودداری کنید. اگر آب ساده را دوست ندارید می توانید با آبلیموی تازه یا میوه های دیگر آب طعم دار درست کنید. هیدراته بمانید، اما از نوشیدنی هایی که باعث افزایش وزن از طریق کالری های خالی (غیر مغذی) می شوند، خودداری کنید. همچنین خرید اینترنتی قرص لاغری و مصرف و خرید قرص کاهش وزن یا چربیسوزی از طریق داروخانه آنلاین کمک بسیار بزرگی است.

مرحله 2: تحرک روزانه را افزایش دهید!

 اگر سعی کنید بدون هیچ تجربه قبلی تمرینات چربی سوزی سخت را انجام دهید، می توانید به راحتی به بدن خود آسیب بزنید. بنابراین ، اگر می خواهید طی یک هفته لاغر شوید، مراحل خود را روزانه افزایش دهید تا کالری بیشتری بسوزانید. ورزش همچنی می تواند به کاهش استرس و بهبود خواب کمک کند، هر دو ممکن است در کاهش وزن نیز نقش داشته باشند.

اگر در حال حاضر ورزش می کنید ، به تمرینات عادی خود ادامه دهید و روزانه 10 هزار قدم اضافه کنید. اگر به هیچ وجه ورزش نمی کنید ، 10 هزار مرحله به برنامه روزانه خود اضافه کنید. ببینید آیا می توانید تعداد آنها را به 15000 مرحله در روز افزایش دهید. برای اندازه گیری مراحل روزانه خود از یک برنامه نظارتی قابل بارگیری استفاده کنید. به علاوه اینکه خرید اینترنتی قرص لاغری و یا مصرف و خرید مکمل چربیسوزی که معمولا مربیان باشگاه توصیه می کنند از طریق داروخانه آنلاین و سایر مراکز معتبر پیشنهاد می شود.

تقویت سیستم ایمنی بدن در برابر سرماخوردگی

معرفی چند برند کرم مرطوب کننده

معرفی چند برند کرم مرطوب کننده

های ,وزن ,، ,یک ,کاهش ,هفته ,کاهش وزن ,یک هفته ,خود را ,نوشیدنی های ,می توانید ,طریق داروخانه آنلاین

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین ارسال ها

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین جستجو ها

تبلیغات متنی